نوشته شده توسط : E-Commerce

من به ميزان زيادی وقت صرف گشتن در وب سايتها می کنم. اين وب سايتها در رابطه با کار من و يا سايتهای عمومی است. به دنبال آخرين اخبار امنيتی در سايت مايکروسافت، بررسی يک محصول خاص و يا ارسال کارت تبريک. در برخی از اين سايتها، به محض ورود، بنا به دلايلی، فورا کليد Back را می زنم و از آن سايت خارج می شوم. برخی دلايل که باعث اين رفتار من می شود در زير ليست شده اند.

سايت به روز رسانی نشده است -  اگر متوجه شوم سايـتی که وارد آن شده ام نسبت به بازديد قبلی من به روز رسانی نشده است، فورا خارج می شوم. وب محل قراردادن اطلاعاتی است که ماهيتا متغير و در حال عوض شدن است. در واقع توقع من اين است که اطلاعات سايت بايد خيلی به روز باشد.

علائم در حال ساخت - وجود علامت "در حال ساخت" نه تنها نشان می دهد که سايت به روز رسانی نمی شود بلکه دليل عدم آمادگی سايـت برای شروع حضور در شبکه هم می باشد. به همين دليل من فورا از سايت خارج می شوم، هزاران سايت هستند که آماده هستند و من به آنها سر خواهم زد.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , آنها چرا کليد Back را مي فشارند , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد